Ana içeriğe atla

Neutrogena Yağsız Nemlendirici ve Günlük Peeling

Merhabaa :) Bugün elimde size göstermek istediğim iki Neutrogena ürünü var. İsterseniz hemen anlatmaya başlayayım.

  İlk olarak eğer benim gibi yağlı bir cilde sahipseniz kesinlikle önerebileceğim bir ürün Neutrogena'nın yağsız nemlendiricisi. Benim yüzümde hiç yağlı bir his bırakmadı -ki en sevmediğim şeylerden biridir- ve sabah uyandığımda yüzümün yumuşacık olduğunu farkettim. Günlük kullanıma uygun olduğu yazıyor ama ben yüzümü sadece gece yatmadan önce nemlendiriyorum hem nem dengesini rahat sağlasın diye hem de gün içinde zaten fazlasıyla parlıyorlar. :) Eğer karmadan yağlıya dönük bir cildiniz varsa bu uygun fiyatlı ürün kurtarıcınız olabilir.

  Diğer bir ürünüm iste Neutrogena'nın günlük kullanıma uygun olduğunu iddia eden peelingi. Bir bakıma doğru evet içindeki tanecikler minik, yüzü diğer kullandığım peelingler gibi yıkama sonrası kurutmuyor ama yinede bir peeling ne kadar günlük kullanıma uygun olabilir bilemiyorum. Yinede ben haftada 2-3 gün uyguluyorum ve performansını gayet başarılı buldum siyah noktalarımın azaldığını farkettim çok kısa bir sürede
bu da diğer bir tavsiyem olabilir sizlere.

  Evet yazım bu kadardı siz bu ürünleri kullandınız mı, beğendiniz mi bana önerebileceğiniz başka bir ürün var mı lütfen bana yazın. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın, hoşçakalın. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alix Natura ile Saç Bakımı

  Herkese yeniden merhaba! Bugün sizlere Alix Natura saç bakım setinden bahsetmek istiyorum. İçinde tahmin edebileceğiniz gibi şampuanı, saç kremi ve saç bakım maskesi var. Doğal argan yağı içeriyormuş yazdığına göre, ayrıca cansız, mat görünümlü ve işlem görmüş saçların eskisi gibi parlayacağını ve kökten uca onaracağını iddia ediyor.  Üstelik her saç tipi için de uygunmuş.   Gelelim benim deneyimlerime. Ben her saç tipine uygun olan şampuanları pek tercih etmiyorum çünkü benim saçlarım yağlı ve her saç tipine uygun bir şampuan kullandığım zaman daha da yağlanabiliyor. Yinede bu ürüne bir şans vermek istedim ve denediğimde düşündüğüm gibi olmadığını gördüm; saç kremi saçlarımı yumuşacık yaptı, şampuan gayet güzel temizledi ve arındırdı, saç maskesi ise saçlarımı gerçekten daha bakımlı ve parlak gösterdi. Tek tek kullanıldığında nasıl sonuç alınır bilmiyorum -maskeyi ayrı tutuyorum tabiki- ama kesinlikle memnun kalmadığım bir ürün diyemem. Tek kötü yanı biraz kötü kokuyor o da içind

Loreal Değerli Çiçekler Tonik Bir Fiyasko Mu?

Merhaba!   Size kullanıp deneyimleme imkanı bulduğum bir üründen, hazır bitirmişken bahsetmek istiyorum: Loreal değerli çiçekler serisinden tonik. Ambalajı aşırı tatlı, soft bir pembe kullanılmış sanki cildinize asla zarar vermeyecek, olabilecek en iyi bakımı sağlayacakmış gibi. Maalesef bana göre bu sadece bir algı. Bu ürün kokuyor arkadaşlar. Bir toniğin içinde alkol olması tabii ki şok edici bir haber değil ama sanki saf alkolü alıp yüzünüze sürüyormuşsunuz gibi bir havası var. Aşırı yoğun bir parfüm kokusu da cabası, kokusunu ben tıraş sonrası losyonlara benzettim.   İçinde gül ve lotus özleri bulunmaktaymış. Bunlar da cildi yumuşatır, dengeler ve korurmuş. Ben bu etkileri pek göremedim. Günde 2 kez sabah ve akşam olmak üzere cildinizi temizledikten sonra pamuk yardımıyla cildinize uygulamanız gerekiyormuş ki ben de öyle yaptım.   Gelelim vaatlerine; bu ürün düzenli kullanımda cildi pürüzsüzleştirme, yatıştırma ve cildi kirlerden  arındırma vaadediyor. Öncelikle bir toniğin am